Dag 5 - 8, tror jag...

Dag 5 25/10 - Collaroy beach

Igår flyttade vi bort från city till ett working hostell. Gick till supermarket, köpte dyr mat i form av gyllene nudlar. Väl tillbaka fick vi skånskgryta av två gossar från, såklart, Skåne. Efter maten tänkte vi att det var dags att vila, klockan var 7.15 pm. Vi vaknade 13.5 timmar senare. 8.45 am. Skön liten powernap. Nu funderas det, tankar flyger och alla dessa tankar är om frukost. Ait! Surf idag kanske?

Ahara.

Dag 6 26/10 - Steves place

Haha, glömde jag att berätta om killen (gubben) vi träffade på supermarket, ja det gjorde jag ju. Se där. Vi tyckte att 30 dollar per natt och person är mycket att punga ut för 4 snåla backpacker som just kommit till kontinenten. Så vi kom på att Steve, killen (gubben) vi träffade på supermarket, kunde kanske erbjuda lite logi. Juste. Vi träffade en kille (gubbe) på det supermarket som är placerat i Collaroy. Hans fru var Svensk och det är tydligen vi också.

Dag 8 28/10 - YHA Central

Igår drog vi en favvo i repris, powernap klockan 7 pm....

Tillbaka till storstan, Sydney, rent av älskar den friska luften. Utan en gnutta ironi kan jag strongt säga att avgaser luktar gott.

Ahara.

 

 


Kommentarer
Postat av: William

Vad fin den 3dje bilden är :D

2010-11-14 @ 10:05:44
Postat av: Annelie

Vad härligt ni ser ut att ha det!

2010-11-14 @ 16:11:05
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Härligt att höra :) Jo då de är kanon här med oss ;)

2010-11-14 @ 18:04:08
URL: http://jsprojects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0