Dag 38 27/11 2010

Whooop whooop. Jag har lärt mig 2 saker denna dag.

1. After sun är underskattat.
2. Fishtalk är fongunong (FUN)
3. De kör den där leken där två personer säger samma sak samtidigt och den ena säger "smurf" (vilket leder till att den som inte sa "smurf" måste vara tyst tills någon säger dens namn) i Israel, tror jag, också. Fast de säger inte "smurf" de säger "chips".. Detta förstod ni säkert inget av för ni är kanadensare.
4. Jag lärde mig mer än två saker idag.
5. Kyckling&curry är också underskattat.
6. Twilight får en att somna, på dagen.
7. Hyvää yötä.
8. Rar på Norska har inte samma betydelse som i Svenskan
9. Jag är tydligen en hetare version av Ellen Degeneres, enligt en full Australienare. Vet inte om han ragga eller om han bara svalt lite för mycket av det gyllene vattnet.


Ahara.
Lev i njuuet. Så let's pretend the future aint gonna come and the past never happend. Can't do that though..

Kommentarer
Postat av: J.B

finns fler som tycker att du är lik ellen degeneres. mihi

2010-11-28 @ 04:55:07
URL: http://boghog.wordpress.com
Postat av: Ollo B

Men myyyyyyyycket hetare!

2010-11-28 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0