Dag 33 22/11 2010

Tacos fiesta a la Johanna och Brallan, it is so forking tasty. Idag har varit en trött dag, men trots detta så har det varit mycket aktivitet på gatan. Många blickar har kastats åt vårt håll, speciellt tack vare en imitation av ett flygplan på en av Yambas gator. Min favoritgata. Snälla, tolka den meningen rätt, för jag menar det rätt. Om ni förstår vad jag menar?
Vi har det så bra här i Yamba, livets liv levs livligt av två Svenska flickor. Imorgon ska jag påminna golfbanan om att jag finns kvar i Yamba. Kanske blir att slå en hink med bollar för att fräscha upp mitt minne lite också. Saknar Innebandyn, saknar min familj, både Innebandyfamiljen och min mor & C/o.

Hej Mamma.
Hur har du det? Är du fortfarande coolast på jobbet? Hänger du mycket i Harge? Blir det mycket mat kvar på familjemiddagarna nu? Får du ha din choklad ifred nu? Saknar dig. Juste, Jag tror jag vill bli medlem på Ölands GK i sommar. Enbart alltså.

Hej Familjen min SvartVita armé.
Ni är förstås fortfarande starkast ute påi fältet. Skjuter och har er, den vita fredsflaggan börjar bli dammig antar jag. Hoppas ni hör min och Johannas stämma skrika "Men kör daa fö fa-an!" "Domarn är mutad" "Heja Heja" Osv. Ni betyder så jäkla mycket för mig. Ni kommer gå upp i ettan, eller hur?
Hejar såklart på hela ÖSK, King-Krilla och Super-Saras svettlukt känns hela vägen till Yamba.

Jag i Byron Bay.


Ahara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alice. Saknar dig oxå, hänger inte så mkt i Harge, coolast på jobbet, många matlådor blir det, chokladen äter Calle upp, betalar inte in medlemsavgift till gvgk nu, avvaktar tills du kommer hem. Hoppas du får jobb snart och att svingen sitter i och att surfningen blir bättre o bättre. Fin bild iaf. POK mamma

2010-11-22 @ 18:02:48
Postat av: pasii

är du så grym som det ser ut?!

2010-11-22 @ 20:35:04
Postat av: ÅSA



Fin bild :)

2010-11-23 @ 18:27:40
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Krillan

Ååå kung Krilla i love it! Kg saknar er! Å David saknar er också han säger att jag inte är hel utan er ;) åå det är ju sant juh! Men yambajihooo tar hand om er! Snart skickar jag ett brev till er för hand hihi love er! Pusspuss

2010-11-23 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0