Dag 31 20/11 2010

Dagen började klockan 11 am, det börjar bi en vana för oss att gå upp då. Denna sena frukost beror på två saker, och två saker only. Jetlag och det obra vädret. Det är väder i allra högsta grad. Allt förutom vädret är oväder, alla dagar i veckan.  Många skulle säga att det väder som vi har nu är oväder, men det är det alltså inte.  Givetvis. Tack vare vädret så används alla ”varma” kläder 31 och ingen variation sker, ganska booring. På tal om väder och vind (inte för att jag nämnt vind) hamnar mina tankar på Thailand, och längtan börjar växa mer och mer varje dag. Om allt blir som vi hoppas på så kommer det att bli legen-vänta-på-det-och-jag-hoppas-att-du-inte-är-laktosintolerant-för-nästa-del-av-det-här-ordet-är-dariskt. Angående klippet, så har jag personligen inga kommentarer. Medan vi är inne på kommentarer så måste jag passa på att berömma alla ”fans” (även de i rummet som bara kör) och tacka för att ni kommenterar, jag och Johanna förstår inte vad som tagit till folket ”up over”. Kan det vara en ny svininfluensa tro..? Vi gillar svininfluensor, en hel del, om det beror på det vill säga.

 

Idag gick vi upp klockan 8am, för att skypa med våra kära lagkamrater. Men våra kära lagkamrater gjorde inte det samma. Vi har bara varandra nu. Suck.

Ahara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0