Dag 29 18/11 2010

Vi fick 4 nya rumskompisar igår, och de har nog aldrig fått ett så bra välkomnande som de fick av oss. De kommer aldrig träffa några som oss. Jag och Johanna är för bra. Mycket ska bevisas för att få mig att ändra uppfattning om det. Även fast vi i detta nu är ganska sega. Jag somnade tidigt igår, men jag vaknade å andra sidan vid 5 och något höll mig vaken till 7, så man kan säga att jag trots allt gjorde mitt. Idag styrs bussen mot Coles, vi har skrivit en inköpslista som innehåller lika mycket som en togarulle. Pasta är en svordom i detta nu, vi är så trötta på det. Det är som att se samma film 7 gånger i rad utan reklam. Det blir liksom inte mindre spännande än så. Hade det varit reklam (typ lite skinka eller kyckling) hade man kanske gillat läget lite mer. Det finns ingen ugn här heller. Kladdkaka är en dyr tanke. Johannas mor, Birgitta, tipsade om chokladbollar. Ni skulle sett hur Johanna sken upp när jag sa det nu mera magiska ordet, chokladbollar.

 

På grund av, eller tack vare regnet som piskat mot vårt fönster hela dagen blev mycket skapat. Johanna tog några bilder när jag lekte i min klätterställning. Ett antal videobloggar blev captured och MTV Cribs var på besök. Lugn kära fans, inte allt på en gång. Bara en hel drös med bilder på mig. Njut av stunden.

 

 

 

 

 

ahara


Kommentarer
Postat av: plasksupertjejengirl

kan man bli sötare?

2010-11-18 @ 23:55:47
URL: http://boghog.wordpress.com
Postat av: Ollo B

Plasksupertjejengirl: Nej jag tror inte det går!

Man borde alltid ha en klätterställning till hands, allt skulle bli roligare då! :)

2010-11-20 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0