Dag 24 (dag 13 av surfcamp)

Undrar hur alla har det back home, up over. Up over in Sweden. All snö. Allt skrapa rutor på morgonen och glömma handskar så man fryser om hela händerna. All pinsamhet vad gäller allt halkande på stortorget. Mitt största fan någonsin har jag nu bredvid min säng, lite skrämmande. Idag har varit en bra dag. Johanna och jag är riktigt roliga, i alla fall jag. Jag tänkte just kommentera maten med scheiche schnitzel, (stora schnitzel) men kom ganska snabbt på att scheiche betyder bajs/skit..

Idag skaffade vi mobile broadband, behöver jag skriva mer? Jajust. Vi kom till Coolangatta, jag gillart! Det är coolt, som man hör på namnet. Cool but so hot, maybe they should rename it to Hotangatta.

Sweet Niblets.

 

 

ahara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen syrran.. du börjar få fäääärg!!!

2010-11-16 @ 12:13:03
URL: http://jennyskogh.blogg.se/
Postat av: Krilla

Sweet!!

2010-11-16 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0