Brister

Jag hade skrivit hur mycket som helst om mina dåliga sidor, tänkte att det kan vara kul att berätta om. Sen råkade allt försvinna för att jag tryckte på return. Detta leder till att jag inte kommer blogga om detta idag. Det är lite deprimerande att tänka på alla saker som man gör fel. Jag ska från och med njuu tänka mig för lite mer, trots allt. Jepp, att jag inte tänker mig för var en av punkterna. Jag hade verkligen ett bra inlägg på gång, suck..

Jag får försöka sova ett tag istället, så ska jag berätta vad vi gjort idag imorgon. Sweetness that is.

Ahara. Detta inlägg förtjänar Ingen bild. Fork.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice Du har inga dåliga sidor, möjligen några som är mindre bra än de som är bra och jättebra. POK

2010-11-25 @ 08:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0