15.30

15.30 smäller det. Ingen har kunnat ana vad som händer just då. Hela Sverige kommer att stanna upp.
Då ska jag utan tvekan kolla på TV. På 4an. På Gahna - Australien. Heja Australien. Tyvärr så ljög jag just. Jag kommer inte att se denna match, som sagt, tyvärr. Jag ska göra något annat, något som har varit planerat mycket längre. då menar jag mycket längre jag kommer att jobba.

Jag kommer heller inte att se på något bröllop som har gått en lite halvt på nerverna, och lite till. Det känns som att detta bröllop har pågått i över ett år. Men vänta. Det är ju precis vad det har. Nej vet du vad. Gudars. Hu geda mig!?

Om det är något bröllop som jag vill ge posittiva tankar åt så är det till Krillas syster och hennes blivande man, Bullen och Buffy aka. Therese och Ulf. Grattis.

Ahara. Heja Australien. För Buttahara i tiden.
 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Här är det kungligt så det står härliga till! Royalist javisst ;-)

2010-06-19 @ 16:01:56
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Krilla

Åååååå vad gulligt! <3

2010-06-22 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0