Hej och god dag

Tillåt mig att erkänna något pretty awkward. Jag har träningsvärk i nacke och axlar. Har funderat hela dagen på hur detta kommer sig, kan inte direkt påstå att jag har tränat något de senaste dagarna(läs veckorna(läs månaderna)). Sen slog det mig och ack så ont det gjorde. Jag har träningsvärk för att jag "dansade" igår. Jag hoppade och slängde runt så in i helvete med huvudet att jag har träningsvärk idag. Glasögonen for av många gånger och ett tag trodde jag att jag hade förlorat dem, men än finns de kvar. Lite repigare bara. Det kan jag leva med, för det är ingenting lite photoshop inte kan lösa. Precis som vår bränna. Dessutom finns det inte alltför mycket som jag behöver se här i Australien. No worries helt enkelt.

Igår visade i alle fall Sverige och Danmark vad vi gick för, precis som många gånger förr. Dessutom lyckades the Pacific visa att de kunde spela bra musik och vi visade hur man hanterade det. 5 av 5 pies. 5 av 5 "cold block" glassar. 5 av 5 koalor. 2 tummar upp a la Woody.



jahara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0