Dag 57 16/12 2010

Holiemolie.
Hey.
Wad up!?
Maxin relaxin.
Yes, fast lite ruggigt väder må ja säg.

 

Denna dag började med 6 st. rostade bröd med majonnäs och tomat. Det var inte förens då jag kom ihåg hur god majonnäsen är hemma. Den är god. Men den de har här är tillräckligt god för att tycka om. Jag åt förmodligen 5 smörgåsar för mycket. Efter 4 timmar av matsmältning på högsta nivå blev jag sugen på en skål nudlar. Aj lajk it, vatt 2 do liksom? När jag kom ner igen så var Woody borta. Jag letade uppe. Jag letade nere. Efter 15 minuter trodde jag att hon bara var lite hård i magen. 30 minuter hade gått och jag började oroa mig ordentligt. Funderade på ett dra igång en skallgång, men kom inte på hur man säger det på engelska (search, svårare än så var det inte). Jag ropade ”RÄDDA WOODY, DEAD ELLER LEVANDE”.. 60 minuter senare blev jag sugen på glass och på vägen ner till den himelska porten möter jag Woody. Blod och bandage täckte hennes ben.. Nej. Hon hade varit och gjort veckans Bi-Lo-tur. Som skulle ske klockan 3.00pm.. Bara det att när receptionisten sa det till oss så gjorde jag något annat så jag hörde det liksom inte. Orolig i onödan, det firade jag efter det lilla chocktillståndet som kom som en chock med en isglass. Mums på dig.

 

Ahara.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0