Dag 53 12/12 2010

Fick reda på idag att vi kommer få jobb här på hostellet, eller oddsen pekar helt klart på det i alla fall. Så man kan ju säga att vi kommer jobba hemifrån, liksom.

Vad har vi gjort idag, kan man undra. Ojvoj, håll i dig nu kära noteringsblock. Dagen började lite senare än vanligt, på grund av ett lite längre dygn än vanligt dagen innan. Detta berodde såklart på olika faktorer, men det var ju gårdagen och nu snackar vi ju faktiskt dag 53. Efter den lite sena början blev det pannkakstårta till frukost, inte att rekommendera. Solen tittade fram vid 3 pm och då hittade jag min plats vid poolen. Tidig middag som bestod av gårdagens rester åts med glädje. Godare än vad jag kom ihåg det, no klädnypa needed. Jag pimpade både min och Johannas vägg. Dock är pimpningen långt ifrån klart. Vi ska ju vara här ett tag, speciellt om jobbet blir vårt. Vilket det kommer bli. Jag kör med positiva tankar. Ska berätta för dig om det funkar bra när vi fått jobbet...


(Jag gav Johannas vägg en rejäl upp fräschare)


(Long way from done)


Ahara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0