Dag 51 10/12 2010

Idag är en bra da’, idag är det bra. Det var dag 40s planer som vi genomförde idag, eller i alla fall det där vad gäller att åka till de rockiga poolerna. Dagen började med några toasts med Nutella på, fyra av fyra toast, kanon gott. Sen blev det ett kvickt dopp i den orockiga (osteninga) poolen för att rusa upp för att hinna med skjutsen till den rockiga rockpoolen! Jag förväntar mig inte att du ska förstå vad jag menar, för jag måste erkänna att jag själv inte gör det. Jag köpte en liten överraskning till Johanna som jag skulle visa henne antingen imorgon eller på Julafton. Men efter som jag är så dålig på att hålla masken visade jag henne de två tomteluvor (som var ruskigt mycket för små) efter bara någon timme. De var väldigt mycket för mycket små.
Nu känner jag för att dra till med dagens fråga, du behöver inte svara på den. Det gör jag för att jag vet svaret. Plus att jag tänkte skriva att du inte behöver svara för att det inte blir lika pinsamt om ingen svarar.  Kan man misslyckas med Tacos?

Svar: Det kan varken jag eller Woody i vilket fall

Ahara

Kommentarer
Postat av: Grahn

Var ett tag sen sist nu :(

2010-12-10 @ 21:32:19
URL: http://livefromcampus.blogg.se/
Postat av: Annelie

För en sekund såg det ut som en leopard bredvid poolen. Jag är uppenbarligen inte helt vaken än.

2010-12-11 @ 11:51:53
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0