Dag 50 9/12 2010

Fifty first days, låter som den där filmen. Skillnaden är väl att vi kommer ihåg vad vi gjort. Typ. Tänkte skriva att skillnaden är att vi inte gör samma sak varje dag. Men det skulle nästan vara att ljuga. Så jag skriver det inte. Eller nu har jag ju gjort det, men jag menar det liksom inte fullt ut. Om du förstår?

 

Dag 50. Det måste vi fira med en paj.  Kanske till och med blir så att jag tar med mig kameran, så du kan få se de oemotståndliga pajerna som de serverar efter önskan. Efter pajen ska jag sjunka i poolen. Vi skulle kunna gå till stranden och bada i havet. På grund av ett litet skrapsår på mitt vänstra knä känns det lite olämpligt. Plus att havet kommer finnas kvar oändligt länge (även fast poolen inte heller kommer försvinna under tiden vi är här, men nu ska vi inte vara sådana). Det bästa med att vara här på hostellet när det är sol är att man kan gå in och gömma sig lite lätt i skuggan, annars är risken att man förvandlas till en räka eller paprika.. Inte vilken paprika som helst. En röd paprika. Såklart.

 

 

ahara - och folk säger att det bara går utför efter 50? Hasse, 51 är då livet börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0