Dag 47 6/12 2010

Herrejesus vilken dag. Den började tidigt, väldigt tidigt. Den började med att dra till min nya favoritstrand för att surfa. Känns som att jag både fångade vågen och dagen idag. Inte varje dag det händer gott folk. Efter alla dessa vågor och high fives väckte jag Johanna och sa att det var dags för dagens paj. Ja, vi har börjat äta paj dagligen, imorgon väntar ännu en liten mumsbit. ”Jag längtar till imorgon, för då får jag äta paj”. Det låter ju inte helt friskt, men det är sant. Med lite vitlök och stora räkor i magen förväntas inget annat än att chilla på taket, för att lite senare sätta sig och koka i poolen. Efter några minuter i den kastrullen så kände jag min som en boil- in-bag-ris-påse och en ny surfsession var ett faktum. Glass till varmrätt och makaroner till efterrätt, vad mer finns det att säga. Carpe Unda.

 

Jag brukar äta nudlar bara för att få en känsla av att ni är kvar hos oss. Vi saknar våra Svenska Kanadensare.

 

Ahara


Kommentarer
Postat av: Vickitickitoria

Haha ni är allt bra goa ni! Gissa på att vi inte äter nudlar här hemma. Saknar er era njuuuare:) Skypdejt snart med, glöm inte de! Puss på er!

2010-12-10 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0