Dag 45 4/12 2010

Jag och Skogh har i några dagar präglat tanken om att köpa in högtalare till vår sekt, så vi kan briljera med vår musik. Igår stod det ett par högtalare kvar på balkongen. Feta var dem också. Måste jag berätta slutet på denna historia? Jag kan i alla fall berätta att just nu spelas P!NKs nya dänga ”Fucking perfect” bredvid mig  i en decibelnivå jag inte upplevt på länge. Jag skulle säga att dessa högtalare är fucking hur perfect som helst.

 

Gårdagen var åwesome, it was heaps better than any other night. Vi sjöng ”Så klart” och tog händerna I taket. Vi dansade till Maskinens låt som kräver att man ska dansa såvida man inte är våldtäktsman. The one who ait dance is a rapeist. Vi skapade en Facebook låt som vi kallar för ”Puff puff puff”.. Tror jag.. Kanske kan lägga upp den på bloggen. Med tillhörande dans. Men bara kanske. Den måste i vilket fall dokumenteras. Helt klart.

Ahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0