Dag 44 3/12 2010

Klippa och klistra med videoklipp är det närmsta julpyssel jag kommer att komma i år, men jag känner mig nöjd med det. Detta mästerverk blev lika oförståligt som när andra konstnärer gör en tavla. Så ja, jag känner mig verkligen konstnärlig, eller bara konstig. Konstig sounds more like it. Känner mig nästan som en missbildad kanin, typ. Vad har vi gjort mer idag? Vi har faktiskt gått på promenix ner till phi phis, en av de 10 olika stränderna. Där knäppte vi några knäppa bilder på en knäpp sak, som känner sig ganska konstig. Vi kan inte använda Photoshop längre, så nu får ni se en bild i sin normala form. Även fast figuren på bilden inte är normal.



Ahara.

Kommentarer
Postat av: Krilla

Jag gillar saken på bilden ;) kollade nyss om ni va inne på Skype men icke :(

Love

2010-12-03 @ 17:10:26
Postat av: ingrid

onormalt är bra

2010-12-03 @ 22:35:24
Postat av: Ollo B

Skulle vilja säga att PS inte behövs när modellen är så snygg som på den här bilden! Yo go m8! Fucking perfect!!

Pöss

2010-12-04 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0