Tjenare grabbar!

Johanna kliver in på Mingus, pizzerian hon och Julius kom ofta till under gymnasietiden, efter att ha ringt och beställt en kebabtallrik.

Pizzabagare: Jaha, det var du som hade beställt! Det var längesen du var här!
Johanna: Eh.. Jo.. Jag bor ju på andra sidan stan så...
småprat...
Pizzabagare: Vi har höjt priserna till 75, men för dig, det gamla priset, 55kronor.
Johanna: Schysst, tack så mycket! Två cola också.
Pizzabagare: De kostar egentligen 15 nu, men du får för gamla priset, 10kr.
Johanna: Nemen man tackar!
småprat...
Pizzabagare: En pizzasallad till vår bäste kund också!

Någonstans inom mig så känns inte detta så jättebra, men å andra sidan är jag en stor anledning till att Mingus går runt och det är faktiskt väldigt snällt av mig.

jahara.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, bästa pizzakunden, inte illa epitet! Ser fram emot att se smycket :-)

2010-08-01 @ 17:37:08
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lukas

Haha, hittade in hit på ren 2009-rutin och läser detta sjukt fenomenala inlägg - jag är nu återigen en entusiastisk anhängare av Buttahara.blogg.se.

2010-08-07 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0