Strunt

Just nu skriver jag på Johannas nya bebbe, vet inte om hon döpt den än. Vet inte om det är en flicka eller pojke heller. Jag måste fråga, man villju inte kalla en dator för den eller det. johanna hade tänk gifta sig med denna, och att det kommer att vara hennes man i en tid framöver. Jag kallar han Mr. Noname Skogh, men bara för att han inte är döpt. Vi får väl hälla lite vatten över honom om någon månad när namnet är bestämt. Men tillsvidare går han som sgat under namnet Mr. Noname Skogh. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Ingen är väl intresserad av vad jag gjort under dagen, men för er som inte är "ingen" så har jag och Johanna lekt flyttfirma, jag har även tränat i ett antal timmar och sen har jag käkat mat som var awesome. Nu ska jag och johanna sitta klistrade framför Mr. Noname Skogh och vänta på att Mouna ska ringa via skype. Så, på återseende.

Pusss

Ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0