live update

För tillfället sitter jag på jobbet och rullar mina små tummar, antingen är det förkylningen som spökar eller så är det så att man ser små ökenbollar studsa förbi lite försiktigt. Ett stilla men vackert ljud kommer in i receptionen, det låter som en lätt vindpust, en skön sommarbris. schhh. Schoooshhh. Schaschhhoo. Schwaash. När jag kommer hem står sova som nummer ett på min "att-göra-lista", om jag tycker att det börjar bli för ansträngande ska jag börja städa. Sen är det bara att bunkra upp med popcorn och vänta på att Emma ska komma med te. Vi ska vara sjuka ihop och kurera oss med te och en filmrulle.

ahara.


Kommentarer
Postat av: Emma

Något önskete?

2010-08-08 @ 11:59:42
Postat av: Alice

vara det är varmt...

2010-08-08 @ 12:07:24
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och kolla om det var du som vann! :D

2010-08-08 @ 18:54:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0