Jag och min nya bebis






jahara.


Kommentarer
Postat av: Alice

Skönt att jag fick mig en update på något sätt i alla fall. misstänker att jag fått ett och annat messimess, men har inte på nallen, har ändå ingen täckning :P

2010-08-02 @ 18:27:13
Postat av: Anonym

Förövrigt trevligt att du saknar skolan så mycket att du har på dig skoltröjen ;)

2010-08-02 @ 18:28:02
Postat av: jahara :)

Nej, Alice, du har inte fått något sms. Jag orkade inget skriva. Jag ringde dig en gång, två gånger och sen en gång till efter det. Den sista gången pratade jag in ett meddelade istället. Jag berättade för dig att jag hade köpt mig en kamera och jag var på väg till Birgittaskolan för att träna, därav Tullängen tröjan. Det gjorde lite ont att inte få dela ögonblicken med dig, men livet får gå vidare.



PS. jag var nära på att köpa en dator också. DS

2010-08-02 @ 21:29:15
Postat av: Cajjsa

Sv: Aa jag tror jag har kommit på något nu! ;)

2010-08-03 @ 13:41:40
URL: http://cajjsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0