Härliga

Härliga onsdag. Det började med ett fantastiskt arbetspass på Gustavsviks GK. Aldrig förr har någon gjort så lite på så lång tid, skulle man kunna säga, men så säger inte jag. Jag menar att jag gjorde så mycket som jag behövde och lite till. Efter detta pass blev det pannkaka av allting, gud vad jag käkade många, med mycket sylt på. Sen bar det av för att hämta min underbara, nu mera svarta Krilla. Därefter träning med Elittruppen, och sen en lite  soft träning med div. 3. Det är kul att spela när det är roligt. Jag hade definitivt spelat elitserien om jag varit kvar i Sverige, det kallar jag tajming.

Nooooooooo, jag har just skrivit ett hej-dagenboken-inlägg..

ahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0