Inte ok Alice!



Herregud. Det är min syster det. Jag är stolt över Helene för att hon har kommit ut i världen. Men jag förstår fan inte hur man ska kunna ta hand om två små barn om man inte har vuxit upp själv. Nu kanske jag också är lite omogen som bloggar om det, men jag ser det som ett tillfälle att få ett inlägg!
Tycker förövrigt att det är bra gjort att skämma ut sig från typ andra sidan planeten.

Juste, jag och min syster är inte lika. Vi är bara lika många.

Ahara - Ni får skratta, det gör jag, hahaha! :P

Kommentarer
Postat av: Big L

Inte ok! Skärpning! Hahahaha!

Tur att hon säger ifrån så kraftfullt från staterna! Hade kläderna varit så viktiga hade hon väl rensat ut garderoben? Eller? Annars så är det ju så man brukar göra om man flyttar. Rensa ur garderoberna alltså ;)

2009-09-13 @ 02:33:24
Postat av: Little A

eller hur, kan inte annat än hålla med. :)

2009-09-13 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0