Christer Abramsson

Vi går ut och värmer upp i rektangulära cirklar. -Christer Abramsson
Max två passningar, högst tre. -Christer Abramsson
Jag hälsar press, radio, TV och framför allt massmedia välkomna. -Christer Abramsson
Då sa jag till domaren på ren svenska: Go home. -Christer Abramsson
Rätta mig om jag inte har fel. -Christer Abramsson


Imorn tar vi några härliga från Göran Zachrisson. En av några anledningar till varför det är kul att kolla på golf när det går på TV. Den får ni alltså se imorn. Fler sportgrodor imorn vill säga!

Ahara.

Kommentarer
Postat av: LasseP

Ja han är underbar som mig när jag var på topp som forboll å IB tränare/ledare

2009-09-11 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0