bild på blomma. lovely!

Hittat en bild som jag vill redigera. En bild jag tagt va. En från sthlm va. Här ären va.
Så här ser den ut oredigerad. Jag ska redgera den någon gång. För Johanna blir ledsen när man lägger upp bilder som inte är redgerade. De är inte lika fina då. Men det schiter jag i nu. För jag vill så gärna lägga upp bilden. Men kan inte redigera det pga. att jag inte har något program.


Sax hjälpte ju mig med ett program, men det funka tyvärr inte ... Men det gör inget. Då får Johanna slita istället!

Ahara.

Kommentarer
Postat av: Saz

Det konstiga var ju att det funka kanon hemma hos mig. :P Får ta och kolla på det där någon dag.

2009-09-26 @ 11:35:07
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0