Bussarna

Jag har nu bojkottat min handikappade cykel för bussen. Alice hade lagt upp ett inlägg med hennes åsikter och jag hade inte tänkt att vara sämre.

För det första. Stoppknapp- ljudet. Helt underbart. Det låter som på ett frågesportprogram på tv, där svararen svarar fel på frågan.

Second. Stolarna. Okej, man märker precis när man sätter sig att de är lite hårda, men resten av resan är det absolut inget man märker av.

Tres. Utsidan. Läcker lila och deras lilla tuber på toppen får Julius att tänka på rymdraketer och mig att på så sätt tänka på Julius. Det är inge fel med att tänka på Julius.

Och för det sista. 0% avgaser, 100% framtid. Bussarna är min nya kärlek. Min handikappade cykel får förbli handikappad och så in i helvetet bojkottad.


PS. Basshunter får mig att vilja köpa spotify premium.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Martin

Alla motorer släpper ut skit i luften! visserligen så släpper de nya bussarna ut mindre men inte noll! :D

Jag skrattade rätt friskt när julius sa dedär med raketerna!

2009-10-14 @ 22:14:21
Postat av: Johanna

Bara för att du går auto kan du inte allt

2009-10-14 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0