Visar min kvinnliga sida

För att se så pass manlig ut är jag väldigt kvinnlig. Flickig är dock ett mer passande ord i detta fall. För här sitter jag en tisdagkväll och nöter High School musical och Camp rock. Håret står på armar och lår, skulle jag inte ha rakat mina ben nyligen skulle det håret också stå upp, det kan jag lova.
Men det borde ju vara förståligt. Jag menar, hur snyggt är det inte när Joe Jonas kommer in med "You're the voice here inside my head"? Och den mannen, jisses. Det finns nog ingen som sjunger så pass snyggt som han gör, och då syftar jag inte rösten.

Eller hur glad blir man inte när Zac Efron hoppar runt och sjunger "bet on it" på golfbanan? Eller hur gulligt är det inte när han springer efter Vanessa och sjunger med en sån inlevelse så att det är helt otroligt och när de sedan sjunger "Everyday" och alla kommer in fram mot slutet?  Det är helt underbart och det är en åsikt jag står för!

När jag ändå är igång och öppnar upp mig på detta vis kan jag lika gärna fortsätta...Jag måste nämligen lite smått erkänna att Sveriges verision av "This is me" faktiskt dög, det är måttligt chockande.

Imorgon ska jag nog chocka ännu mer...

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Christina

Joe Jonas är nice :*

2009-05-29 @ 09:58:19
URL: http://lifeofchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0