Fredags filosofi på en onsdag

På kemi lektionerna ligger jag ofta på topp. Jobbar lika hårt som Jesus och tänker mer knas än vanligt. En tanke slog mig idag, när jag hörde ett tilltalesnamn man faktiskt hör redigt ofta.
Fitta var namnet, och i framtiden tror jag att det är så vi kommer att tilltalas. Fitta och hora, inte kvinna, tjej eller flicka.
Lärarna kommer att säga: "Idag har vi en ny fitta i klassen". På våra CVn kommer vi att skriva: "Jag är en x årig, ambitiös fitta..."

Man kommer inte heller säga gammal tant utan man kommer att säga sladderfitta.

Kemi. På topp. Kanske gått för långt, men vänta några år, jag kan ha rätt.

Förlåt...

Jahara.


Kommentarer
Postat av: passssanen

haha, vilka tankar, spännande att se i framtiden då^^

2009-03-05 @ 16:42:41
Postat av: bumbi

jag har ett par på lager, vi kan boka ett möte du och jag......

2009-03-05 @ 18:35:05
Postat av: you know whoooo

du och din jäkla fitta... :O

2009-03-16 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0