Äntligen

Jag hör en lite flicka skria, ganska svagt, men man hör ändå att det är en ljuv (trots en lite branslig stämma) som skriker:
"FÄRDIG"

Jag tänker; "Dags att torka" 
Och i mina tankar betyder det "äntligen"..
Tolka mig rätt, för det är ganska lätt att tolka det fel.
Grejen är att det är inte ens meningen at ni ska tolka det, ni ska bara läsa några punkter som förklarar mitt projektarbete.
Ganska nöjd. Skrev det på en vecka. Om man räknar från det att jag började om.

  •  Sidor 19
  • Ord 6285
  • Tecken (utan blanksteg) 32082
  • Tecken (med blanksteg) 38176
  • Stycken 333
  • Rader 888


Och skiten är klar, som i finito, done, over.. vilket i sin tur leder till relief!!
Men bara några föga sekunder, för nu är det dags att ta tag i nästa härliga och underbara projekt.
Nämligen psykologin.

Ahara - För det är du värd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0