Update, eller något

Det hade kunnat bli något bra, men Skogh fick motsatsen. Ingen jätte stor överraskning, jag brukar få ta smällar som dessa. Nu är det återigen mössa som gäller, jag som trodde att jag kunde lägga den på hyllan. Antar att det är lika bra att lämna den platsen åt hjälmen...

Och när man kom in på det, grattis broder för det första, samt andra, målet i Kumla. Plus i kanten på att de var riktigt fina dessutom, en målgest måste dock in övas. Sen grattis hela Kumla för semifinal platsen. Nu är det seger som gäller mot Rönnby imorgon!

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Saz

Får väl fortsätta och säga grattis till det tredje, fjärde och femte målet i blåa tröjan också ;) Great!

2009-02-01 @ 13:26:53
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Giorgietto

Saz, du forgott nummer 6,7 och 8!!! Bra Alice!!! Och bra Kumla!!!

2009-02-01 @ 20:34:09
Postat av: Alice

Hahah, och målgest, det har jag inövat ;) HAHA

2009-02-01 @ 22:45:43
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0