Not a driving virgin anymore!

Idag var det en liten större chans för er alla att dö, trodde jag i alle fall. Sen satte jag mig i bilen och det visades sig att jag var en naturbegåvning. När Jenny sedan satte sig vid ratten däremot, jisses så läskigt allting helt plötsligt blev. Ett steg närmare lite mera frihet, ett steg närmare nästa steg.

Och förresten, jag har pratat lite med buttaharas bästa halva, mitt andra jag, och vi har kommit fram till att denna blogg ska innehålla fler bilder. Med fler bilder menar inte vi proffsbilder utan bilder som bilderna här under. Helt random bilder på vad vi gör, när vi gör det. Comprendes?


Jahara.

Kommentarer
Postat av: Alice

bra bror, bra!

lycka till med hårddisken!

2009-01-22 @ 15:35:25
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0