Så kan det se ut

Efter lite beslutångest och övervägande om detta egentligen var roligt har jag nuefter Alice uttalande,  bestämt mig att det var tillräckligt roligt för att hamna på bloggen.

Skogh säger (17:34):

jag har inte orkat fixat ihop något ännu

joosii.blogg.se säger (17:34):

meh vad gör du som är så jobbigt

Skogh säger (17:34):

tränar innebandy

sen är det där med att komma på vad man ska göra

joosii.blogg.se säger (17:35):

jaha, vart har din fantasi försvunnit?

Skogh säger (17:35):

jag lämnade den nog någonstans när jag lekte i sandlådan på dagis..

joosii.blogg.se säger (17:38):

åh johanna, gå tillbaka o gräv fram den!

Skogh säger (17:38):

meeen!

jag minns ju inte vilken sandlåda

joosii.blogg.se säger (17:40):

joho det gör du visste, men du vill inte få sand under naglar.

Skogh säger (17:40):

sant..

joosii.blogg.se säger (17:40):

men jag har hört rykten om att det finns en ny skit snygg blogg

vad heter den då?

Skogh säger (17:40):http://blondinbella.se

Jahara


Kommentarer
Postat av: anna

sv: hehe ja jag håller med dig.

Jag kan väl förstå syftet med dem men jag tycker ändå att man ska våga träna bland andra.

2009-01-10 @ 09:17:32
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0