Kanon kul

Då var det spikat. Mitt första IG någonsin. Jag vet att jag svarade rätt på fråga 1a och 1c, resten av svaren är fel. Hade däremot rätt på fråga 1e, 1f och 1g, dessa rätta svar ändrade jag. Det känns bra, riktigt jävla bra. Tur var så bestod provet bara av 6 frågor, så ett svagt IG kanske det blir trots allt.

Alice ska få läsa igenom frågorna idag eller imorgon och sen ska vi få se om det är jag som är dum i huvudet eller om det är Göran som har för höga förväntningar på oss. Jag återkommer!

Jahara.

Kommentarer
Postat av: ester

Tänk de på som aldrig lyckas få mer än G ;) va glad att du inte e en av dem, haha :D:D

2009-01-16 @ 17:05:14
Postat av: Anonym

Men eftersom att alla e olika har man olika förväntningar på sig själv, så för vissa är ett G lika med IG.. typ..

2009-01-17 @ 10:28:44
Postat av: Halva Auto

Görans nazi-matteprov.. inte najs!

2009-01-18 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0