Ingen dag värd att minnas

Cirkus 30 minuter efter att jag inser att min hårddisk är cp, får jag reda på att Marta är klar för spel i Los Angeles Sol. Tack för det Jesus.
Det är vid dessa tillfällen det är bra att ha en katt. Man behöver inga rakblad utan det är bara att sätta handen framför Zeke så sköter han resten. Det är nog de enda tillfället då han faktiskt gör nytta. Annars river han bara lådor, stör när jag inte vill bli störd, väcker mig när jag sover gott och, framförallt, gömmer mina busskort. Det sistnämnda får er säkert att tänka att jag bara skyller ifrån mig på katterna, men det är inte sant. För varför skulle jag gömma ett busskort under mattan?

Jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0