Min dröm, något försenat

Min dröm var det ja.
Min fina dröm lyder: Åka till öst, väst, söder och norr. Åka upp, ner höger och vänster. Fokusera på vägen och inte målet. Lära mig bra engelska, plugga det någonstans. Australien, Nya Zeeland, USA, Kanada eller varför inte England. När jag är bra, obeskrivligt bra, på det, är det en bok som ska skrivas. Därefter några till. Dessa böcker skrivs på resande fot. Jag ska ha varit här och där innan jag slår mig till ro. Där ron är slådd, där hör jag hemma mest och vart där är, vet jag när jag har åkt öst, väst, söder och norr. Att skriva mer detaljrikt än så skulle nog få er flesta att sluta läsa, så här kommer punkten.

Jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0