Pratar i sömnen

Nu ska jag blogga. Inte en rad. Inte två. Inte fler. Utan fler än så.
Funderar starkt på ifall jag ska hämta ett glas oboy först, eller rosta några mackor. Jag kanske ska kila förbi Ruskeprick och Knorrhane och se om de har något att erbjuda. Fast om jag minns rätt så hade de salami på sina mackor, det är inte direkt mums mums, utan bara helt okej.

Jag har köpt xbox. Gitarr hjälte också. Måste jobba som in i helvete i sommar nu. Det är Australien jag sparar till förresten. Australien så fort som fan. Det ska i stort sett bli HIPP HIPP HURRA STUDENTEEEEEEEEEN!!!
Sen "farväl", "farväl", "på återseende", "dig kommer jag att sakna", "dig överlever jag utan", "lycka till med allt", "vi hörs", "underbart att lära känna dig", "we will stay in touch", "förvänta dig inte höra något från mig", "håll koll på bloggen", "lev livet, det ska jag", därefter ååååhiiiiiyeeee flygplan, luftens hjältar hela daaaan. Sen blir det "Good day mate" för hela fucking slanten.

Ska jag berätta hela min dröm för er?
Svar ja.
Imorgon.
En liten spoiler dock: Den är fin.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: 'Alice

Låter bra! ;D

2009-02-22 @ 17:30:20
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Ester

Om det finns gymnastikskolor där, så kolla om de behöver arbetare för de brukar finnas bland dem. :)

2009-02-28 @ 12:42:57
Postat av: Ester

Om det finns gymnastikskolor där, så kolla om de behöver arbetare för de brukar finnas bland dem. :)

2009-02-28 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0