Idag-har-jag-inlägg. (Obra sätt att blogga på dock)

Som ni märkt alla underbara fans där ute i sommarhettan så har jag, bloggens andra halva, vart out-of-reach i en vecka. Men nu är jag hemma igen och ska göra mitt jobb som bloggare.
Jag mjukstartar och kör en "Idag har jag..."  (känns väldigt oproffsigt att blogga på detta vis, men nästa inlägg kommer förmodligen att vara i världsklass jämfört med detta!)

Jag har varit i skärgårn hos mina vänner Familjen Böving, de är underbara vänner.
Jag har åkt Wakeboard i hur bra väder som helst och har haft en riktig sommarvecka!
Det coolaste av allt är att jag har lärt mig att åka Wake-skate, det är som en wakeboard fast utan bindningar.
(Jag klarade att hoppa sista gången jag åkte på wakeboard, stolt över mig själv med tanke på att jag nästan inte åkt tidigare)

Det enda som var dåligt med att vara där var att jag missade en vecka med innebandypass, men det vare värt!
Och det ska mycket till för att jag ska tycka att det är värt att missa en innebandyträning, ni som känner mig vet mycket väl vad jag menar!
Som tur är så är det ett pass på måndag igen, frågan är bara om jag klarar av att vänta så länge, men jag måste försöka!



Ahara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bror, du lägger in för små bilder. De ska vara i 500 px;p

2009-08-09 @ 01:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0