Övraby - Tomelilla

Skåne, skåne och åter skåne.. Vi var där i fyra dagar, spelade golf i tre dagar. vilket resulterade till 90 hål.
36 hål på Beddinge, 36 på Tomelilla och slutligen 18 på Abbekås.
Maten var god, vädret var sommar och golfen var vacker. Ibland. Ibland gjorde man tabbar man inte trodde gick att göra. Ibland gjorde man inspel jag bara trodde en Tiger kunde. Ibland log man, ibland skrek man fula ord, men oftast log man. För i skåne var det sommar, i skåne var det värme, i skåne var jag glad.

Den här sommaren har jag planer, de mynnar ut i att jag ska satsa stenhårt på golfen. Åka till Öland två veckor. Där ska golf spelas så ofta som möjligt.

Ahara.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Behöver du någon att lira med så vet du vem du ska höra av dig till!

2009-04-10 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0