Vad sas?

Jag kom på en sak som jag och Assiiee pratade om idag. Jag har ganska små ögon.
Först sa jag att det är därför jag är så trångsynt, men det är jag ju inte. Jag har ju alltid rätt.
Så då kom vi fram till att det va för att jag ska kunna se alla sämmre, stämmer ibland.
Det va då jag kom på det, jag har ju små öron.
En anledning till min dåliga hörsel? Jag tror bestämt det.
Om du har sagt att det är anledningen till mig tidigare kanske jag bara inte hörde vad du sa.

Jag ber på förhand om ursäkt för alla gånger jag kommer säga va, eller bara le och se glad ut när du frågar när vi börjar.
Det är okej att dumförklara mig då, men jag har ju mina så att säga resons


Kommentarer
Postat av: Johanna

assforce<3

2008-09-10 @ 16:09:31
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0