Varning för koma..

Jag ska berätta för alla er som har tänkt att se "hon är min" (she's the one), ni bör tänka över ert beslut och ändra på det ganska så drastiskt..
För det första så händer det inget i filmen, jag skulle säga att det är som att dom har filmat någons liv.. Någon som har ett väldigt tråkigt liv.. Dock ett liv med Manus..
Denna "film" är en uppföljar till Bröderna Mcmullen, det är ingen film jag kommer ägna tid åt att se på heller, den kanske är ännu värre!

Nu ska man då hitta det positiva i det hela. Enkelt, inte svårt alls. Att vara med Alexandra är alltid positivt, även om hon somnade på min arm så jag fick blodstopp och ingen känsel. Jag tror hon somnade för att filmen va så dålig, inte för att hon var trött. Så nu varnar jag er alla söta fans där ute, KOLLA INTE PÅ DENNA "FILM"!! Du kanske hamnar i koma och aldrig mer vaknar..
You'll naver know, och snälla pröva inte, det vore ju förfärligt om det va sant...

Ahara- Idrottspsykologi i teori och praktik

Kommentarer
Postat av: bumbi bjuhr

ingen sevärd film alls! eller, vad vet jag om det ;) hiho. du är bäst <3<3<3

2008-09-08 @ 16:15:59
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0