Santa Monica

Trots att vi missade Universal Studio touren, blev dagen faktiskt väldigt lyckad. Vi bokade en liten tripp runt Hollywood och fick oss några ideér till våra kommande dagar där.


Jag och Jenny på piren i Santa Monica

Alice tar en "efter frukost" tupplur och får samtidigt en bitchblick av bitchen själv.

Om man tittar riktigt nära ser man att det står Alice framför.

Närmare än så här har jag inte kommit Johnny Depp än. Men detta ska nog räcka för att göra
Lisa avundsjuk.
Förövrigt så har jag klivit på massa stjärnor, gått förbi, vad som sägs vara, världens dyraste butik
och sett på snygga hus i Beverly Hills, David Hasselhoffs gamla lya och Jennifer Anistons gamla lya,
till exempel.

Imorgon fortsätter resan till San Simoen. Bil i 4 timmar väntar. Med pappas körning och GPS svårigheter
plusar vi på några extra timmar, så en bilfärd på kanske 6-7 timmar väntar. I like it.

Jahara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt! :D

2008-09-28 @ 08:45:51
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Alie

Vetu, att det känns verkligen att jag är där :)

2008-09-28 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0