Inget

Jaha, nu är det så enkelt som att jag inte har något att göra!
Jäää!
Skulle vara otroligt najs att bara vara hemma och dra på en härlig rulle och käka chirre plus dirre, med en smaskig lärre!
Men Helene, min älskade tvillingsyster ska ha förfest här.. Jag får liksom inte vistas här hemma.. Men jag tror att jag kommer skita i det, har liksom ingenstans att ta vägen!
De jag vanligt vis umgås med, har liksom annat för sig!  Och de jag inte brukar vara med svarar antingen inte, eller så är de sjuka.. Eller så vågar jag bara inte ringa..
Haha, ja, vi får helt enkelt se hur denna kväll slutar..
Tror dock inte den slutar i kumla, skönt A-lice får sin vilja igenom ännu en gång!

På återseende! :)

Ahara- Våga vägra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0