Djupvik

När jag skadade mitt knä ville jag bara köra igång direkt, trodde självklart inte att det var någon svårare skada, dels för att det inte blev svullet och för att det inte gjorde jätte ont. Men när jag kollade upp knäet fick jag faktan att mitt främre korsband delvis var av. Jag tänkte negativt hela tiden, jag tänkte att när jag får operations tid kommer det redan vara nästa säsong och då kommer jag missa den också.

Sen råkade jag även ut för en svår nackskada, missade väldigt mycket, denna period var jag deprimerad. Den idrott jag utformade var något jag saknade så mycket att jag började föreställa mig när jag spelade innebandy, drömmde om det när jag sov. Jag började komma ner på träningarna och bli en i laget igen, jag kunde under deras vattenpauser stå och bara skjuta på mål. Jag började genast må bättre och jag satte målet att bli hel i både kropp och själ, knä och nacke. Det var en tung period, och nu när jag är tillbaka känner jag mig väldigt stolt och blickar bara framåt för att inte bli påmind om detta mörka skede i livet.

Det känns som att jag kan skriva en hel bok om mina tankar under min skadeperiod, men då skulle jag må dåligt igen, mår dåligt bara jag skriver denna lilla text kring det hela.

Ahara-Vi erbjuder träning för alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en underbar människa!

2008-09-08 @ 23:45:50
Postat av: Anonym

Det är många som är glada och stolta att du hittade din väg tillbaka! Starkt jobbat!

2008-09-09 @ 20:47:56
Postat av: Anonym

DU min starkaste stjärna på himmelen, vi klarar anything, några dagar är inga problem :) <3<3

2008-09-09 @ 23:34:11
Postat av: Anonym

från bumbi babbi bäver såklart..

2008-09-09 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0