Varning!

Tänkte bara varna er lite, kära läsare.
Hockeysäsongen är i full fart nu.

Sen kan jag också passa på att berätta att jag är mycket sur över att AIK redan har mött Linköping borta. Jag som hade tänkt att dra dit och se den matchen. Får väl nöja mig med Segeltorp.
Duger, dock inte tillräckligt.
Seger förresten, 6-2. Däremot förlust mot torparna med 4-1. Blekt AIK, blekt!

Sen när jag ändå är igång kan jag också säga att man blir jävligt stressad när man går igenom all sin mail.
Markus Eriksson, Markus Eriksson, Markus Eriksson. Kurser dit, tränarträningar hit, DM häråt och massa annat skit ditåt.
Helt okej om man var hemma och kunde ta itu med saken, men icke icke.

Sist vill jag avsluta med att jag snart kommer avsluta det jag alltid har velat avsluta. Det går liksom att avsluta nu utan att det påverkar andra.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Jag hoppas in i det yttersta att du lyckas avsluta vad du ska avsluta, har en aning om vad avslutet ska avsluta och jag håller tummarna för dig! <33 hoppas på en snar hemkomst dessutom! hur dags landar du ?

2008-10-08 @ 13:52:37
Postat av: Johanna

Det är inte boken om det är det du har på känn:P

Jag landar cirkus 14.00 på lördagen:) <33

2008-10-08 @ 18:55:20
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0