Surfare

Nu ska jag giva er en lista med 10 punkter på varför man ska vara tillsammans med en surfare.

1.Kroppen kvinnor, kroppen.
2. Vart får man spendera de soliga dagarna? På stranden.
3. "Min pojkvän är en surfare", hur ballt låter inte det? Ordet ballt låter förövrigt inte så ballt.
4. Surfare kanske förmodligen också kan åka bräda med hjul, vem älskar inte folk som åker bräda med hjul?
5. Stilen på en surfare är underbar.
6. Solbrända och fina.
7. Ungefär alla surfare är snygga, just eftersom att de surfar.
8. Är de riktigt bra, får de riktigt mycket kontanter, eller i alle fall lite.
9. Jesse McCartney var surfare i Summerland.
10. Du kommer själv att lära dig surfa.

Listans värde avtog, men när vi käkade i San Diego hade jag många punkter på lager. Återfinner jag dessa, ska jag sprida det vidare.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet inte hur många datorer och skit det är, men tror det var två-fyra stycken. ;D

2008-10-08 @ 12:46:48
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Alice

ska jag säga en sak!

Nick Jonas har surfar frilla! I LIKE! <3

2008-10-09 @ 00:07:56
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0