Förlåt Alice, men det finns måsten i livet

Jag sitter här och läser de inläggen jag skrev under min tid som johannaafskoogh. Tänkte publicera det första inlägget men nu vet jag inte riktigt om jag vågar längre. Jag hade nämligen skrivit något taskigt om Kumla. För ni vet, det var innan den tiden som är nu förtiden. Eller taskigt och taskigt, men kumlingar är känsliga. Eller känsliga och känsliga, Bjuhr har en förmåga att bli sur på mig och vända en hel buss emot mig, eller hur det nu var på vägen upp till Sundsvall.
Så jag publicerar inte mitt inlägg, ni får finna er väg dit själva. Jag tänker däremot lägga in Alice kommentar på det inlägget, för att vara lite småbusig.


Jahara.

Kommentarer
Postat av: Allaan

hahaha, men alltså, fjunis laget! det fattar väl alla?

2008-10-10 @ 14:11:03
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: bumbi bjuhr

haha :D du är rolig du! jag minns inlägget perfekt ;)

2008-10-10 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0