Aj, men orka

Jag ska klaga lite bara för att..
Jag har ont som tusan i foten, tror det beror på att mina fötter är smala och skorna är motsattsen.
Men vad vet jag?

Sen har jag lite, okej, ganska ont i knät.. Men alltså, det gör bara ont om man nuddar det, inte när man går eller springer!
Oj, herregud jag har ont i nacken också, fick en jäkla najs tackling på mittplan när jag just gjort mig av med bollen! Men det är en sån smärta som man kan bortse ifrån!

Sist, kanske minst, fast det tror jag inte, så har jag ont i halsen.. Alltså inte en vanlig halsont utan så där ont som när man råkar ta en alldeles för stor klunk vatten..

Dagens tips: Det är bara att springa och känna efter när man inte är på plan (Y)
Var har du ont?(:

Ahara- Det är bara att bita ihop och komma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0