Test resultat

Jennie Dohn: Hammars får 5/5 toasters. Apotekarns får 2/5.
"Apotekarns är inte god, den är vatten".

Alice Hollingworth: Ger apotekarns 3/5 toasters. Jossan är busig och häller i kinesisk sprit i det andra testglaset. Alice ger den 5/5 toasters och börjar bli lite smått galen. Hammars får också 5/5.
"Från och med nu ska jag börja producera julmust med kinesiskt sprit i".

Josephine Dohn: Hon försöker lukta sig fram till ett resultat. Jennie glömmer bort vilket glas som innehöll vad. Problem uppstår. Apotekarns får 2a och Hammars får en solklar 5a
"Dubbelhakan.. "

Johanna Skogh:
Hammars får en 4a, Apotekarns får en 3a, Vatten 5a
Vi kan alla konstatera att Johanna Skogh är efterbliven och tycker inte som alla andra.
"Jag erkänner, jag hade fel. Jag känner mig besegrad, men jag tar det som en riktig kvinna. Hammars är godare"

Buttahara feat. Co'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0