En update så här på kvällen

Klockan är 23.01 och jag är redan klar med fysiken och CSS hemsidorna. Resultaten är skit och jag är jävligt nöjd.
Inte alls egentligen, men vi ska inte vara negativa.

Jag ska snart lägga in lite mingelbilder för denna helvärda helg. Askersund är nice med 3 i:n.

Imorgon måste jag kanske åka buss och det gillar jag inte. Mitt busskort är även borta. Och när vi talar om saker som är borta kan jag också nämna att min mattebok har flytt fältet, säkert tagit självmord, och mitt mobila bredband är försvunnet sen en lång tid tillbaka.

Studion samt DBS hela dagen imorgon. Om bara alla dagar vore sånna. Dags för slutarbete i webbdesign. Skulle en sida om Freedom writers sitta fint kanske, Alice?
Andra förslag är myckt välkomna.

Jahara.


Kommentarer
Postat av: Allanbrallan

Helt värt! :)

2008-11-24 @ 11:49:22
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0