Äntligen, samma reaktion!

Idag fick jag svar på brevet jag skickade..

Min Fagra Alice Hollingworth (h).

"Äntligen" tänkte jag när jag såg det handskrivna kuvertet med mitt namn adresserat på.
Jag blev så lycklig!!
Det är absolut inga fel på din handstil, kära Alice.
du skall icke behöva ursäkta dig. Jag accepterar dig som du är - en liten vitsippa med gula nötkärnor....
Jag är lite avundsjuk på erat fina väder där borta i Örebro.
Här borta, tusentals mil från dig :'(:'(:'(, min älskade, har vi åskväder mest hela tiden. Ibland regnar det, men inte kommer det kottar inte - nej här finna bara sågspån!!
Min fråga, som jag har funderat en bit på är ping och scott. Du medger att "de hör ihop, lite". Det gör mig glad.
jag håller uppe om att vi en dag skolo ses igen!
Nu har min moder lagat falukorv med mos till mig och min familj. Önskar att du kunde vara här och äta med oss Kära Alice!

MVH /////// your beloved LinnaEwL

P.s Hälsa din pappa James D.s
pps. bilden är tillägnad dig dds.



Kommentar 1: Tyvärr ser ni inte alla fina utropstecken. Det är ett hjärta vid varje prick!
Kommentar 2: LinnaEwL, hennes autograf. (skall säljas ut på ebay så jag blir miljonär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0