Update

Jag orkar inte vara ifrån denna underbara sak längre. Så här är jag, precis det jag vill vara, levererar det jag vill leverera, oavsett folkets tycke.

Jag fixar julkalendern imorgon. Kan inte lova något färdigt avsnitt, men jag ska göra mitt bästa. Ska också fixa så att ni kan få se det på er avslutning, inga problem.

Helgen i Stockholm kunde jag ha varit utan. Skulle hellre velat vara i Askersund med det folk som var där.

Jag borde sova, som katten min, min skadade katt, men man är ju ändå trött när man vaknar, så varför förlora dyrbar tid framför datorn? Enligt Jenny så är det ju mitt liv. Datorn och mobilen. Hon känner mig, systern min.
Ja gud ja.

Jahara.


Kommentarer
Postat av: Alice

Du är en stjärna!

2008-12-15 @ 13:06:16
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0